پیام نوروزی مدیرعامل

آغاز سال 1403

 

خداوند به همه فرصتی دوباره داد تا بتوانیم در کنار هم بهاری دیگر را تجربه کنیم و چه لطفی از این بالاتر است که هر سال، با هم به سمت موفقیت حرکت کنیم. در این سال جدید کتابی جدید با 365 برگ به ما داده شده است و ما هستیم که تعیین می کنیم چگونه صفحات این کتاب را پر کنیم.

 

در سالی که گذشت شرکت تلاشگران کیفیت سبز (هوش، مدیریت و پایداری) با اجرای 9 پروژه شبیه سازی مواد مهندسی و مدیریتی موفق، اجرای بیش از 110 دوره آموزشی و همچنین استقرار 19 مجموعه استانداردهای مختلف در شرکت های تولیدی و خدماتی، سالی موفق را نسبت به قبل پشت سر گذاشت. امید است در سال جدید نیز با تعیین اهداف و حمایت های هرچه بیشتر پرسنل، بتوانیم برای مشتریان خود، سالی پر از موفقیت را رقم بزنیم. 

 

در سال جدید شرکت تلاشگران کیفیت سبز با تمرکز بر زمینه مهم مسئولیت اجتماعی کار خود را دنبال خواهد کرد و در این راستا تلاش خواهیم کرد تا هرچه بیشتر بر اساس سند جهانی 2030، کمک شایان توجهی به توسعه زندگی فردی و اجتماعی اکثریت جامعه داشته باشیم. حمایت از فعالیت های آموزشی، توسعه شبیه سازی و کاهش هزینه های ساخت، توسعه پایداری محیط زیست، بازیافت و بهره گیری از انرژی های پاک در راستای توسعه محیط زیست از جمله اهداف سال جاری این شرکت خواهد بود. 

 

سال نو بر همگی شما مبارک 

با امید سالی پر از نیکی و پایداری

امید اشکانی.